Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Friday, March 27, 2009

BioLogy ExhiBition, BiTaraSiswa


Urm~ penat3x.................................... tapi nak gak wat entry nih! 

Yeah, bIololgy exhibition baru saja bermula, Friday 9am-5pm until tomorrow saturday 8am-12pm. Mari2 datang cikgu2 sains sekalian~ banyak bole dipelajari disini, bukan saja content knowledge, but also improve our teaching strategies and skills. For those who didnt do your macroteaching yet, lets see what we can help you. we'll provide information that you need and come out with few suggestions that might help your teaching session.

Seperti yang diketahui, objektif pameran ini dibuat adalah untuk meransang pemikiran bakal2 guru sains untuk menjadi lebih kreatif dalam membina teaching tools yang boleh digunakan semasa sesi pengajaran nnt. Teaching tools ni juga penting untuk meransang pemikiran para pelajar supaya mereka dapat menggambarkan pembelajaran mereka dengan lebih mendalam. Teaching tools yang telah disediakan oleh para bakal guru sains Upsi ni terdiri daripada pelbagai bentuk model, poster, slideshow dan ada juga yang telah membawa pelbagai barangan yang menarik untuk dipersembahkan di booth masing2. Antara yang menarik adalah booth Fajar, Lina dan Muna. Tajuk yang mereka ketengahkan adalah Plants that stated in the bible ( something like that aa). Mereka membawa barangan seperti air barli, kuih pandan, henna, kismis, kek buah malah bible sendiri dibawa mereka untuk menunjukkan dimana terletaknya ayat2 yang membuktikan kelebihan bahan2 ini. Untuk booth saya, biasa2 saja... sekian,
-berita dari Nur Natasha Zaabah-

ni die beberape gambar yang smpat disnap during the exhibition. tapi gamba2 ni cume 1/10 dari ape yang ade disana. so, untuk mendapatkan gambaran yg lebih jelas lg, mari ramai2 serbu Bitarasiswa sok!



MODELSSSS AND POSTERSSSS~




with my ex-jiran tetangga, exclassmate, ex-lecturemate at KMPK.
But still, we're friends forever~


Ni pon model gak, hahaha, sape nak amik saye jd teaching tools?? mst students suke. cepat2~


Aiyaa~ umi salwa, eja landscape pon bole salah ka?? huhu, maybe ade kesilapan teknikal disitu..














esok upload lg nehhh~ kalo sempat lor...

p/s: warning aritu xfollow, pon, pas makan tido, then soknye xjoging. *haihhh~

1 comments:

neesa_jun said...

yeay.saya sukung kump dorg fajar.its unique though.manusia kan curious...hehehe...maybe some of us had the first chance to hold bible today.