Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, May 6, 2009

Belum Tamat Lg...



hahahha (ketawe xpasal2..)
arini mau show sama itu kamu orang selendang br~
xde la baru sgt.. da lame gak beli tp br la ni dtg seru mau pki yg ini..
well, arini paper last exam~ plant physiology. 
comment: urm.. bole laa... 

disebabkn arini pki selendang br, byk lah komen aku terima, antaranye:

badriah: "eh eh, tdg baru~comellah!"  (tdg ini saja mungkin) 
aina kt: " wah.. tudung baru...bla bla bla" pe lg tah die komen aku xdgr sbb nak masuk dewan dah, 
am: " tasha, tudung ko mcm lolipop"
pidah: "bukan lah..mcm eskrem paddlepop"
dayat: "tasha, muke ko mcm kek lapis laa.."
jimi: "weh,ko rupenye! aku xpasan~"
topek: "weh..aku ingat pelangi mane turun kat sini" sambil ketawa besar.
chua: "oooo.. yg pki mcm rainbow td tu tasha ke??" katenye kepada am. am pon report kt aku.

dan mcm2 lg.....
bole plak la aku hafal ape yg dorg komen nih, hohoho,
maybe sbb otak aku da selalu menghafal informasi2 biologi,
maka dgn otomatiknye berlakunye acclimation, gradual exposure to a situation..
amik ko sebijik, jgn ingt pas exam aku xingat plant environmental stress physiology~
hahhaa,

well, pas exam kami p mkn kat restoran naz. (pic above)
ouh, arini aku xambik balanced diet, byk carb n protein ja...
(syndrome mengantuk sudah melanda skrg)
am plak satu pinggan penuh chlorophyll.

sekarang: baru pas abih tgk zettai kareshi special episode.
update ini blog yg sudah kelihatan kasihan kerana diabaikan tuannya sepanjang musim exam ni, 
huhuhuhuh,
tido dulu la babes.... 
daaaa~!


mau tunjuk lg gamba: with yanos:


zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..............


mimpi proposal thesis dan ahli2 panel penilai~


7 comments:

shue said...

tasha..
ak br join blogger world..
jgn lupa usha blog ak k??
hehe

neesa_jun said...

yaaaaa...1st i saw u this morning..wow..gorgoues....hheheh...jujur!

tashamomo said...

yeah~
welcome to the club babe...
hahah, rajin2 kan lah diri mengupdate eh..


nisah,
ko 1st dlm byk2 bdk klas kite nmpak aku.. hahaha
well, thanx,
aku ade satu lagi versi warne blueblack maa... nnt sem depan lah aku pki.. hoho

sweetypie said...

cha!!!!!!!!!!!!
ko mcm da kurus jer?/waaa..jeles2!!
cntik siot tudung ko tuh..i mean selendang la..mmg up to date..br la irg kate..walo bertudung tp moden gitu!!

tashamomo said...

mane de kurus????
sengal....
musim exam ni lg la aku bertambah nafsu mkn..
xdak watpe ngadap buku mulut aku pon ngadap mknn.. hohohoho,

ko jgn tertipu.. ko tu lg la,
da mcm aneroksia aku tgk~

JNJahasnum said...

achaaa...

selendang cantekk!:) beli kt mne??

wey aku blk july nih..wajib jumpe aku!!!

tashamomo said...

wawawaaaa~
jan nak balik~ beshnye...

ok2 insyaAllah aku pasti jumpa kamu dong....

beli dimana??
rahsia... hhahahaa