Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Thursday, July 30, 2009

bekerja dlm tekanan~


wuaaaaa~

abis! abis segala plan aku~!

sebenarnye sebelum ni aku plan nak jalankan proses data collection utk research thesis bile cuti midsem nnt iaitu bersamaan 15 ogos depan...

tp malang..malang.. malang berbau....
UPSI dah pon dilanda wabak H1N1 yg memaksa pihak pengurusan batalkan semua aktiviti termasuk kuliah, proses kuarantin dah pon mula dr semalam lg.. dan petang smlm diumumkan UPSI tutup! maka budak2 nih, termasuk aku diarahkan utk pulang ke kg selama seminggu.. jadi, cuti midsem diawalkan...
ni ler yg jd masalah besar kat aku ni skang...

sebabnye, aku dah plan jadual aku utk siapkan projek courseware nih sebelum 15hb, which means 2wiks lg.. tp cuti ni da diawalkan, terpaksa la aku wat data collection awal. dan koswer aku ni barulah 40% siap.. mati ler aku terkejar2 nak siapkan..

da r kat umah ni xde sape tolong, aku terkontang kanting wat sorg2.. isk isk~ ganer nih~

skang ni aku mmg xde hati langsung nak berjalan ke, nak tgk wyg ke, nak mkn pon aku xde selera mengingatkan mende alah ni... aduyaiiiiiiiii~

td pakcik jakba bwk aku p mkn kat restoran pon aku xabih mkn, sbb hati aku berat je n putus selera mkn bile teringat keje nih,...

gamba sekadar hiasan, tiada kaitan dgn yg hidup ataupun yg tlh meninggal dunia.





1 comments:

Nurul Akma Bahari said...

mampuih la hg..aku nye projek pn tergendala..adoih...