Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, April 27, 2010

Budak budak

Tiap hari ade saje perlakuan yg nak menaikkan darah aku.. tapi aku masih boleh bersabar...

Harini JONATHAN, LIEW YEW CHERN, LOY JUN KAI, LOY JUN WEI (xmau lg sorok2 nama budak ni) terlebih aktif. sgt nakal dan bising masa kelas.. Nasib baik lah aku ni garang, at least dorg duduk n buat kerja walaupun mulut tu xberjaya aku nak senyapkan..

Pelik betul, kenapa mulut dorg xboleh berhenti brcakap kuat?? dah la dlm Kantonis,, xpaham ape aku... Tapi menurut perkiraan aku, kelas tadi masih di dalam kawalan kalu mengikut standard SMK JLN TASEK...

Harini aku gunakan pendekatan muka ketat.. eh, sbnarnye hari2 pon buat muka ketat kat kelas E ni, kalu wat muka manis alamat hancus ler kawalan kelas tuh.. tapi kdg2 aku bermanis muka juga ngn dorg ni, sbb kesian kat JACKY, EMERALD, ERIC LEONG, SHARA HO yg nak belajar bersungguh2..

akan tetapi, aku tetap xbole mengejar CHAN QUAN JIAN dan DEONG KAH MUN yang kuat memonteng kelas..

oh ye, arini aku terbantai JONATHAN dan LIEW YEW CHERN dan JAMES dgn pencil case aku sbb dorg bergaduh bila abis kelas tadi.. tiap hari mcm2 drama ngn budak2 ni..



4 comments:

neesa_jun said...

huhuhuhu...tabah tasha!

Habshah said...

Assalammualaikum

Be a good teacher, nanti anak kita akan diajar oleh good teacher juga. Insyaallah.
One thing, sekarang orang pakai facebook. Saya tidak berapa suka sebab ramai orang boleh komen entah apaapa. Nampaknya you masih aktif juga blog ni.
Thanks

tashamomo said...

yes, i'm learning to be a good teacher.. masih jauh perjalanan.. baru 3 bulan jadi cikgu, belom lg 30tahun..

a`EsyAh hUmaIra` said...

nice teacher