Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Saturday, April 18, 2009

alahai neesajun~

neesajun telah mengetag aku:

1. Letakkan gambar profile anda 



2. Terangkan maksud gambar itu 
diatas nih adlh gamba aku amik xsilap aku dlm klas Bimbingan dan Penasihatan (subjek wajib pendidikan) semester 4, 5-7pm yang amatlah bosan mengantuk dan sebagainye, dahla dok blakang ngn bdk2 lelaki sengal bio fizik kimia n sc sukan.. kitorg dok borak n pas2 mknn jek, haha
satu hari disebabkn terlalu sengal, aku snap lah gamba nih n bermcm2 gaya lg, 
(kakak, ko mesti mau kutuk aca pasnih)huhuhu


3. Kenapa pilih gambar itu? 
Sebab.... xtau la, aku upload je gamba nih dr folder yg terkebetulan aku terbukak, huhuhu, maybe sebab nak tunjuk cincin sarawak ajaib aku yg besau tuh, 


 4. Tag 5 lagi blogger!
skip saja lahhh... nnt pas exam br aku pass kat org len naa...

1 comments:

neesa_jun said...

ngehehehe....aku pon tertarik ngan cincin ko...nway, thankssss.. =)