Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Saturday, April 18, 2009

LAGI~

urgh~ aku sebenarnye tak terperasan aku telah ditag bukan sekali, malah berkali oleh bibah aziz dan juga neesajun.. hahaha,
busy mau exam katekan, aku ingt nk jwb mende alah ni pas exam lah, tp memandangkn ari ni esp mlm ni aku sgt2 lah bosan, baca tsr pon tamau masuk2, kate rummet aku, da lame die tgk aku dok termenung ngadap notes Dr Ong nih.. hahah, 


1. Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
Name blog nih mcm yg korg leh bace kat ataih nu, My MoMo..  urrmmm, nape name die die camtuh pon aku xtau, tp seingat aku mase mule2 nak sign up blogger nih aku dok pk lame ape kebende aku nak tulih ataih nih, teringat kat kakak aku yg slalu aku pggil tomo~ haha, ym aku plak tashamomo, so letak je lah mende alah nih..

2.Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://tashamomo.blogspot.com. simple, aku maleh nak menyesakkan pikiran pk name lain memandangkn memori aku nih xde la sehebat mane maka aku pilih name yg da sinonim, kwn2 pon senang nak ingt..maklumlah, aku kan jenis yg xmenyusahkn org lain.. huahuahua~

3. Apakah 'method' dalam penulisan blog anda?
ape-ape je la, xde gune method sastera, bm or engish yang spesifik, kalao pakar bahasa dok baca blog aku nih sure bole kene sue.. hohoho


4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?
setakat nih xdop la plak~ tp xtau la nnt kalao aku da bosan mcm aku da bosan ngn frenster n facebook, myspace, tagged n sebagainye.. huhu, kalo korg xpasan aku da lame xaktif ngn frenster, so, xyah la korg bersusah payah nak bg comment pape kat sane, gamba2 pon sume dah outdated, rase nak delete pon ade, tp aku rase bior le die terdelete sendri (bole ke??)

5. Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini? selamburb??
ouh, music itu sungguh memeningkan kepale den~! hahahah

6. Senaraikan 5 orang yang akan anda tag:
xpe la, aku halal je la soklan nih, kire cam ala2 artis jwb soklan Melodi "no comment on that question!"

0 comments: