Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, April 7, 2009

seserabut rambut alleycats

urghhh... sbnarnye skrg ni bukan ar rajin sangat nak mengupdate mende alah ni, tp disebabkan kerimasan yang amat sgt xtertanggung ni, aku kene distract diri sendiri supaya keadaan xjadi lebeh merimaskan.. huhu, xpaham? abaikan jaa.. 


tp...nak gak btau perihal kerimasan aku ni'
1st- panas! xtau nape rummet aku ni bole tido dlm keadaan berselimut tebal n siap pki stokin lg..kalo dok kat UK cm si piqah tu xpo la gak, ni aku dok berpeluh2 dlm bilik bole plak die sejuk2.. haih! 

2nd- aku rimas sebenarnye, knape la bilik aku nih sentiasa bersepah, baru ja kemas semalam rini sepah lg.. idup berdua cam anak sepuluh dlm bilik nih. mood nak wat keje n stdy pon tertangguh, buku sana sini, baju lg, beg lagi, urgh!

3rd- aku omsic sebenor-benornye,, tu sebab rase rimas+nak marah ja.. adehhh~ umah dekat, tp xle nak balik.. isk! Ya Allah,tenangkan lah hati hambaMu ini, Aminn~


huhu, kepala aku pn serabut, seserabut wayar2 yg berselirat atas katil aku yg amat lah bersepah nih, segala jenis wayar ade, charger hp, charger laptop, wayar headphone, usb extension utk card reader+hp and also wayar charger bateri camera.. urgh! bole kene kejutan letrik aku mcm nih, xtau la nak uruskn camne lg. disebabkan keserabutan dan juga mood utk mengemas aku ni belum tiba2 lg, so esok pagi nak lari gi library, 1st nak siapkan slide utk presentation plant physiology. then pkul11, aku da di'book' utk jd tutor si lat. setiap sem sebelum exam aku dipertanggungjawabkan utk mengaja die subjek biology memandangkan die student fizik yg agak hampeh dr segi biologi. huhu, bgs gak la kan, bole polish skills ngaja sket.. hukhuk, 

well, mata pon da agak memberat.. so, thats it for today! sori la u all pon kene bc keserabutan yg tgh melanda nih, but as i said before, abaikan ja kengarutan aku nih..  see u later~


4 comments:

kAseh Abdul Aziz said...

acha...
bgn la, kms blk.
cthi la blk sblh!
ha3

ummul said...

hahaha....

momo!!!!!


i found u,,,,

msalh ko yg no 2 tuh aku sgt2 la mmahami sbb blik aku pun same.... seb bek dok berdua terpkse la aku kemaskn jgk tok elakkn rumate aku terkena sindrom yg bkn2... kalo dok srg dah jd umah antu dah blik aku tuh aku rase...

tashamomo said...

sama la ummul~
kite mmg xditakdirkan hidup bersama sbb kalo sama2 aku xdpt bygkn ketonggangan dan keterbalikan bilik kite.. hoho

ummul said...

haah,,,

pastu kwn2 yg dpt blik kiter mesti x dpt pulang ke pangkal jln dek krn sesat 3 ari 3 mlm kt dlm blik tuh,,,,


haha